16 Haziran 2013 Pazar

Giro D'Italia 2013 ve Kar

Giro D'Italia'ya bu sene kar değdi. Önceki senelerde bu kadar var mıydı bilmiyorum emme tumblr'da falan devasa kar kütleleri etrafında yarışan bisikletlilerin resimlerini görünce ''Bunlar geçmişte kaldı yaaa..'' tepkisi veriyordum. Bu seneki yağmur ve karı görünce benim gibi yeni nesil bisiklet severler daha mutlu oluyorlar eminim. Neyse, sırf resimlerden oluşan yazı yazmak biraz işin kolayına kaçmak oluyor. Aşağıdaki resimleri tumblr'a yüklemeye çalıştığımda, resimler pek hoş çıkmadı, ben de bu kadar güzel resimleri heba etmek istemedim. Resimleri yükleyen Katusha'nın facebook hesabını da buradan teşekkürler, takip etmiyorsanız mutlaka takip edin, çok iyi resimler paylaşıyorlar. Nice Giro'lara. Resimler 14 ve 15. etaptan.



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder