29 Nisan 2013 Pazartesi

Cumhurbaşkanlığı Bisiklet Turu Yazıları 2 - Vapur

Kabataştan geçen peloton nasılsa Barbaros'da yavaşlar diye kendimi rahatlatmaya çalıştığım zamanda bir yandan da internetten son duruma bakıyordum. O an daha iyi anladım ki, en iyisi bisikletçileri yokuşta izlemek. Formula 1'i eleştirirlerdi, -izlemeden tabii- önünden hemen geçip diyor diye; asıl peloton önünden vız diye geçiyor. Bu arada düne kadar takımların formalarına da pek dikkate almazdım ama pelotonun çok renkli bir görüntüsü vardı. Bütün tur önde olmaya çalışan Torku'da hemen dikkat çekiyordu. Renkli formalar doğal olarak daha fazla dikkat çekerken, en sevdiğim takım Omega-Pharma'yı ise ancak finişte gördüm. Bu yazıdaki resimler vapurdan. Ben Üsküdar'a yol alırken onlar da köprüye varmıştı. Bu arada vapurdaki televizyondan da turu takip ediyordum. Bir de tur helikopterini yakalamaya çalıştım ama pek beceremedim. İşte vapurdan birkaç ilginç resim; alttaki tv'li resimlerde peloton da tam olarak boğaz köprüsünde...








Görmek çok zor ama takım araçları falan köprüde şu an..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder