29 Nisan 2013 Pazartesi

2013 Cumhurbaşkanlığı Bisiklet Turu Yazıları 1 - Foto Öykü ; Kabataş

Son gün İstanbul'da gelen Cumhurbaşkanlığı Bisiklet Turu Sultanahmet'te başlayıp, Bostancı'da sonra erdi. Bu son etabın güzergahını bilmiyordum ama kesin Sultanahmet'de yaparlar diyordum. Cumartesi gecesi rotayı öğrendiğimde ufaktan bir telaş yaptım. Pazar günü de geç çıkınca yola işler biraz sarpa sardı. Neyse, elimde baya fotoğraf birikti, bunları birkaç ayrı yazıya paylaştırıp en son yazıda Tur'la ilgili genel fikirlerimi yazmaya karar verdim. Bu yazıdaki resimler Kabataş'dan. Ben acele acele karşıya geçip Caddebostan'a nasıl gideceğimi düşünürken adamlar beş dakikada Sultanahmet'den Kabataş'a gelmişler. İlk önce kaçış grubunu gördüm doğal olarak, sonra da pelotonu. Hatta daha güzel bir açı yakalamak isterken yolun karşısına geçeceğimi düşünen birilerinden azar bile işittim. Ve yengeç  burcu birisi olarak o olaydan etkilendim bile diyebilirim. Neyse ki yetişme telaşıyla sonradan kendime geldim ve koşuşturma başladı. Bu yazıdaki resimler Kabataş'dan vapura binmeden önce çektiğim resimler. Onlar köprüye doğru yol alırken ben de vapura geçtim.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder